Melbourne , here I am! - Reisverslag uit Attwood, Australië van Bas Zuidhof - WaarBenJij.nu Melbourne , here I am! - Reisverslag uit Attwood, Australië van Bas Zuidhof - WaarBenJij.nu

Melbourne , here I am!

Blijf op de hoogte en volg Bas

29 November 2013 | Australië, Attwood

Hoi lieve vrienden!

Pfff, wat een week is dit geworden! Vanaf maandag al behoorlijk de spanning opgebouwd, steeds slechter slapen, langzaam van iedereen afscheid genomen (en zo veel lieve woorden in ontvangst gekregen!!), inpakstress en achteraf natuurlijk evengoed dingen vergeten;) met andere woorden, ik was blij dat ik donderdagochtend eindelijk in het vliegtuig zat!
Werd ik om half 7 in de vroege ochtend eerst nog verrast door mn lieve nichten Ilse en Miranda die me kwamen uitzwaaien! Geweldig!

Na een behoorlijk lange zit van 12 uur (4 films, paar series en af en toe lukte slapen ook nog) was ik dan eindelijk in Singapore geland. Van een koel vliegtuig kom je ineens tegen een klap van 25 graadjes (om 6 uur sochtends plaatselijke tijd!) op t vliegveld aan. Het is zo'n gek gevoel als je je dan realiseert dat je al zowat aan de andere kant van de wereld ben!! Alle tijdsbesef verlies je tijdens de vlucht, maar dan loop je zomaar opeens op de luchthaven van Singapore! Overigens net Schiphol; erg netjes, alles duidelijk en in het engels aangegeven, en de kerstsfeer zit er al aardig in;)
Na even de benen gestrekt te hebben zat ik na een uurtje ofzo alweer in vliegtuig nummer twee die me naar Melbourne ging brengen. Naast me zat aan 1 kant niemand dus ik kon aardig wat ruimte in beslag nemen. Tsjah en dan kom je 18:00 plaatselijke tijd aan, dus neem je je voor om zo weinig mogelijk te slapen tijdens de vlucht.. Dat viel tegen, na een uur werden de ogen steeds zwaarder en heb ik toch weer even slaap gepakt. Het kloterige was alleen dat als ik eindelijk eens wat langer sliep meteen onwijs droge keel kreeg. Dus echt lekker slapen zat er niet in.

Nu ik dit schrijf moeten we nog 20 minuten vliegen voordat we landen. Het word weer wat drukker, raampjes gaan links en rechts open.. Dan ben ik wel erg blij dat ik op Schiphol nog ff een nieuwe zonnebril heb gescoord, want er komt meteen mega fel licht naar binnen haha!
Onderweg ook wel momentjes gehad tussen het slapen door, dathet besef er nog echt niet is, het gevoel dat je er bijna ben en dan op het moment suprème ineens wakker word in je eigen bedje.. Maar nu is het toch echt zo ver: we gaan landen!!

Overigens, Singapore Airlines: topmaatschappij! Echt prima rustig gevlogen, lekker eten, goede service, veel keuze in het film en muziek assortiment, top!!

Tsjah.. En dan ben je aan het taxiën na de landing naar de luchthaven, ik ben niet wakker geworden in mn eigen bed,en de stewardess verteld je dat het 30 graden is op het moment.

Helloooooo Down Under!!!!

  • 29 November 2013 - 10:41

    Bert Zuidhof:

    Heey Bas, mooi dat je zo'n goeie vlucht hebt gehad. Raar gevoel dat je nu aan het andere eind van de wereld bent. Hoop dat dit de eerste dag is van een schitterende periode Down under.

  • 29 November 2013 - 13:54

    Henk En Toos Zuidhof:

    Leuk om van je te horen, Bas!
    Een heel goede tijd gewenst.

  • 29 November 2013 - 18:36

    Opa:

    Geweldig dat je een goede vlucht hebt gehad.
    Geniet van het lekkere warme weer en hou je haaks.
    Dat je maar een fijne tijd daar mag hebben.
    We denken aan je

  • 30 November 2013 - 14:07

    Lottie:

    Veel plezier broertje.

  • 30 November 2013 - 19:20

    Kees P:

    Gaaf bas! geniet ervan! kijk uit naar je volgende verhaal!

  • 02 December 2013 - 08:55

    Team Biesheuvel:

    Good day Mate,

    Delighted you arrived safe and sound !!! have fun....Enjoy yourself to the max and keep us up to date with your great adventures there !!!!

    best wishes from everyone here at Biesheuvelknoflook.


    regards,

    Maria

  • 02 December 2013 - 18:49

    Henk En Aafke:

    He Bas een goede tijd gewenst.De periode dat Henri en Jeroen zijn geweest komen weer terug in de herinnering.Zij hebben het geweldig gehad en zijn vast jaloers op jouw.... Geniet er van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bas

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 12801

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 13 Februari 2016

Jeehooee, Year nr Two!!

28 November 2013 - 30 November -0001

Bassie goes Down Under

Landen bezocht: